piątek, 15 października 2010

ROLADA Z MIĘSA MIELONEGO

ROLADA Z MIĘSA MIELONEGO

ok.70 - 80 dag miesa mielonego (drobiowo-wołowego)
1 żółtko
1 jajko
2 łyżki otrębów owsianych
1 łyżka otrębów pszennych
sól,pieprz,papryka ostra,majeranek do smaku (lub inne przyprawy w zależności co kto lubi)
keczup light lub koncentrat pomidorowy doprawiony
4 plasterki sera żółtego niskotłuszczowego
ogórki kiszone malutkie albo większe pokrojone na pół lub na ćwiartki
1 lub 2 kabanosy drobiowe
bułka tarta sojowa do obtoczenia

Mięso wymieszać z jajkiem i żółtkiem oraz rordrobnionymi (ale nie mielonymi) otrębami (ja to zrobiłam młynkiem do mielenia kawy,kilka obrotów nożyków,żeby nie powstała mąka tylko żeby trochę otręby rozdrobnić)Doprawić.Wyłożyć na wysypaną sojową bułką tartą stolnicę,rozwałkować (wałek namoczyć zimna wodą żeby się nie przykleił do mięsa) na prostokąt długości blaszki keksówki i grubości ok.1/2 cm.Posmarować mięso keczupem,ułożyć plasterki sera,położyć kabanosa i ogórki.Można położyć też paseczki czerwonej papryki,ja nie miałam więc moja rolada jest bez papryki.Zwinąć roladę,boki podwinąć do środka.Obtoczyć w sojowej bułce tartej.Włożyć do keksówki i piec ok.40 minut w 190 stopniach.Smaczne na ciepło i na zimno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz